Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje aktuální technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Produkt přidán do košíku

Chcete se stát úspěšným PRODEJCEM? Milan Hátle, oceněný prodejce, vám poradí jak na to

V našem magazínu vám přinášíme rozhovor s oceněným prodejcem Milanem Hátle z pobočky Agromex v Cerekvici. Pokud máte zájem o pozici obchodníka v Agromexu, najdete zde cenné tipy, jak se stát a být úspěšným obchodníkem v oblasti špičkové zemědělské techniky. Nechte se inspirovat Milanovými radami a zjistěte, jaké dovednosti a přístupy vám mohou pomoci dosáhnout úspěchu.

Hatle
23. 05. 2024

Jaké klíčové dovednosti považujete za nezbytné pro úspěch v obchodu se zemědělskou technikou?

Obchod je o pocitu! Není až tak o klíčových dovednostech, ale o souboru maličkostí, díky kterým to prostě celé funguje. Do dnešního dne, se mi zatím nejlépe osvědčilo být prostě „normální“, svůj, na nic si nehrát. Nikdo se nechce opakovaně potkávat s povýšeným, arogantním, či příliš „chytrým“ člověkem. Základní vlastnosti prodejce, jako je pokora, spolehlivost, odolnost, dodržování dohod, dochvilnost, trocha nadhledu je jasná cesta k úspěchu.

  • Je dobré něco vědět o nabízených produktech.
  • Osobní přesvědčení o kvalitě firmy a produktu
  • Při prezentaci je dobré tvrzení podložit zkušenostmi z praxe
  • Na jednání je dobré, být pozitivně naladěný a cítit se dobře (příprava na schůzku). „Pokud se nesměju, neotvírám krám".

 

Jaké byly vaše největší výzvy při práci s klienty a jak jste je překonali?

Největší výzvou je najít společnou cestu s člověkem, který se zdá na první pohled nepřístupný, nesympatický a mrzutý, a v soukromém životě bych jeho přítomnost nevyhledával…Stává se totiž, že zdání klame, a může se z něj vyklubat významný dlouholetý obchodní partner.

  • Nejlepší je vždy konfliktům předcházet (připraveností, odborností, opakovanou kontrolou).
  • Každý problém je příležitost!
  • Když už problém, konflikt či nesrovnalost nastane, tak s pravdou ven. Je to často pro oba velmi nepříjemná situace, ale když dva chtějí, téměř vždy se najde společné řešení. Naopak tím dokážeme dosavadní vazbu posílit, protože se v krizové situaci jednalo fér – tím i do budoucna. – viz vytvoření úspěšného dlouhotrvajícího vztahu.
  •  

Jaké faktory považujete za rozhodující pro vytvoření úspěšného obchodního vztahu s klienty?

  • Projevit skutečný zájem cíle, přání, potřeby a tužby zákazníka.
  • Nebýt jen prodejce, ale i poradce = budování důvěry – dlouholeté parťáctví
  • Navazovat na situace, o kterých jste se bavili na předešlém rozhovoru (dovolená, závody, svatba atd.)
  • Není složité udělat obchod plný polopravd a prodej za každou cenu, důležité je, aby se zákazník opakovaně a spokojeně vracel.

 

Co byste poradili novým obchodníkům, kteří se chtějí připojit k našemu týmu? 

  • Být trpělivý, vytrvalý, psychicky odolný, začátky nejsou jednoduché
  • Jezdit, opakovaně potkávat obrovské množství zákazníků
  • Jednat se správnými lidmi
  • Dělat práci emočně, čím lepší emoce, tím ji děláte více a raději
  • Práce prodejce musí i bavit, nejde dělat jen pro peníze
  • Sebevzdělávání i mimo pracovní sektor
  • Obklopovat se a nechat se učit od úspěšných lidí
  • Důležitá je i podpora a pochopení rodiny, často práce i po řádné pracovní době
  • Operativně být na příjmu telefonu
  • Na konec to vůbec nejdůležitější, práce v super kolektivu kolegů, na které se mohu bez okolků obrátit, když se zrovna nedaří !!!

Zakončení oblíbeným citátem: Setkáváme se, abychom rostli a společně tvořili zázraky.

Zpět na seznam

Chcete se stát úspěšným mechanikem?

Magazín  |  03. 06. 2024

Antonín Škařupa vám poradí, jak na to

BENEFITY V AGROMEXU

Magazín  |  02. 05. 2024

Jak podporujeme naše zaměstnance

MECHANICI AGROMEXU 

Magazín  |  30. 04. 2024

Na exkurzi ve Fendt závodě v Marktoberdorfu 

AGROMEX 2024 

Magazín  |  27. 03. 2024

Setkání zaměstnanců, kde se spojila práce,  hra a firemní vize 

Více novinek a akcí
  • Logo Fendt
    Fendt
  • Logo Lemken
    Lemken
  • Logo Kerner
    Kerner
  • Logo Weidemann
    Weidemann
  • Logo Agroliner
    Agroliner
  • Logo Pellenc
    Pellenc