05.12.2019

Profesionální nakladače Weidemann

Agromex je generálním zástupcem značky Weidemann od roku 2017 a za tu dobu dodal na náš trh několik desítek nakladačů a manipulátorů této věhlasné německé značky. Její výrobní program je natolik široký, že nabízí 30 základních modelových řad. Díky bohaté nabídce příslušenství a nářadí je možné sestavit jakýkoli typ nakladač vhodný pro zemědělskou výrobu, komunální sektor a další odvětví.   
Již od roku 1972 vyvíjí a vyrábí Weidemann kompaktní kolové nakladače modelové řady Hoftrac a základní modely osazené vznětovými agregáty doplňuje Weidemann 1160 eHoftrac. Stroj disponuje jedním elektromotorem pohonu pojezdu o výkonu 6,5 kW, druhým pak pro pohon pracovní hydrauliky o výkonu 9 kW. Baterie pracují s napětím 48 V, kdy provedení standard nabízí kapacitu 230 Ah, řada HighPower pak 310 Ah.
Model 1160 eHoftrac nabízí ve standardu třetí hydraulickou funkci a maximální dosah na čepu nářadí 2441 mm nebo 2988 mm. Maximální nosnost činí 1509 kg. Výrobce klade tak jako u všech modelů vysoký důraz na bezpečnost a komfort obsluhy. V základní výbavě je pevný ochranný se stříškou, který může být na přání sklopný. Obsluha může volit mezi sedadlem s potahem z umělé kůže nebo látkovým provedením. Na přání je k dispozici vzduchové odpružení a vyhřívání.
Na druhé opačném konci nabídky strojí dvojice výkonných kloubových nakladačů s označením 9080 a 9580 T. První jmenovaný disponuje standardním provedením výložníku, druhý teleskopicky výsuvným ramenem. Oba pohání čtyřválcový přeplňovaný vznětový agregát o výkonu 100 nebo 115 kW (136 nebo 156 k) a disponují hydrostatickým pohonem pojezdu PowerDrive 370. Obsluha využívá 3 jízdní rozsahy a maximální rychlost 30 nebo 40 km/h. Maximální rozměr pneumatik dosahuje 600 / 55 x 26,5.
Weidemann 9080 přichází s maximálním dosahem na čepu nářadí 4260 mm, nosností až 5290 kg, kdy provozní hmotnost činí 10722 kg. Weidemann 9580 T díky teleskopickému výložníku disponuje maximálním dosahem 5840 mm, nosností 6594 kg a provozní hmotností 11207 kg. Oba modely jsou standardně vybaveny 100 % uzávěrkou diferenciálu a reverzním ventilátorem. Úhel zalomení kloubového řízení činí 40 ° a výkyv zadní nápravy ± 12 °.  
         

 


1/5