Produkt přidán do košíku
MARKETINGOVÝ MANAŽER PRO VYJÍMEČNOU ZEMĚDĚLSKOU TECHNIKU
Společnost Agromex (výhradní dovozce značky Fendt, Weidemann, Pellenc, Kröger a Kerner a také značky Lemken) je významným hráčem na poli prodeje zemědělské a další speciální techniky v České republice. Na trhu působíme úspěšně již od roku 1992 a jsme součástí mezinárodní skupiny Danish Agro.
Chcete se i vy podílet na našem úspěchu? Hledáme kolegu/kolegyni do manažerského týmu pro řízení marketingu napříč celou Českou republikou (6 poboček+4 servisní střediska). Je to jedinečná příležitost pro spoluvytvoření a nadefinování nové pozice, pravomocí, procesů... skvělá příležitost pro ty, kteří chtějí měnit věci
KOHO U NÁS RÁDI PŘIVÍTÁME?
- Kandidát/ka s VŠ titulem nebo pokročilým odborným vzděláním
- 5 let relevantních zkušeností v marketingu na podobných pozicích ve větších společnostech zejména v oblasti zemědělství, nákladních automobilů, stavebnictví, lesnictví
- Kladný vztah k zemědělské technice a zemědělství a ochota se vzdělávat
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka
- Znalost práce s MS Windows a Office
- Tvůrčí přístup
- Dobré komunikační, prezentační a organizační dovednosti
- Časová flexibilita a ochota cestovat
- Řidičský průkaz B
Co bude vaše plus (avšak není podmínkou)
- Znalost zemědělských nebo jiných strojů
- Znalost německého jazyka
Co obnáší práce MARKETINGOVÉHO MANAŽERA?
- Zodpovědnost za vývoj a realizaci marketingové a komunikační strategie Agromexu, včetně přispívání k celkové marketingové a komunikační strategii skupiny DanishAgro a výrobců našich strojů
- Vývoj a realizace marketingového plánu a cílů společnosti v úzké spolupráci s vedoucími pracovníky
- Proaktivní a prozákaznický přístup k celkové prezentaci společnosti ve všech sférách komunikačních kanálů
- Spoluvytváření a dodržování marketingového rozpočtu
- Plánování a realizace marketingových kampaní, reklamních akcích, propagačních materiálů a dalších marketingových aktivit a měření jejich účinnosti
- Zodpovědnost za přípravu a plnění dealerských standardů definovanými jednotlivými výrobci
- Odpovědnost za postupné vytvoření a vedení vlastního oddělení v souladu s definovanými cíli; udržování a rozvoj klíčových kompetencí a procesů
- Úzká spolupráce s obchodním, poprodejním a HR týmem, přispívá k rozvoji a realizaci prodejní, poprodejní a HR strategie z pohledu marketingu
JAK VNÍMÁME NAŠE ZAMĚSTNANCE?
- Vážíme si znalostí našich zaměstnanců a preferujeme dlouhodobou spolupráci
- Každého zaměstnance vnímáme individuálně a snažíme se mu vyjít vstříc
- Nasloucháme připomínkám zaměstnanců a vítáme aktivní přístup
- Možnost profesního a karierního posunu u nás není fráze
- Na našich pracovištích vládne přátelská atmosféra
- Nový zaměstnanec má plnou podporu od kolegů i vedení společnosti
PTÁTE SE NA BENEFITY?
- Stabilní zázemí v mezinárodní skupině Danish Agro; čerpání a sdílení zkušeností napříč skupinou
- Podpora od lokálního managementu a z Danish Agro
- Prostor pro seberealizaci s dlouhodobou perspektivou; rozjezd nové pozice
- Profesní rozvoj - v Čechách a v zahraničí
- Práce se špičkovou zemědělskou technikou
- Motivační mzdový a bonusový systém
- Služební vůz i pro soukromé účely
- Firemní telefon a notebook
- Stravenkový paušál, nebo příspěvek na penzijní/životní připojištění
- 25 dnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu, 3 Sick days / rok
Místo výkonu práce
Do Vaší působnosti bude spadat celá Česká republika
Sídlo můžete mít na kterékoliv pobočce AGROMEXu:
Modletice, Brno, Starý Jičín, Myslinka, Cerekvice, České Budějovice
Kontaktní osoba:
Ing. Hana Bachárová, + 420 724 302 316