Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje aktuální technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Produkt přidán do košíku

MANAŽER POPRODEJNÍCH SLUŽEB

ČESKÁ REPUBLIKA

Hledáme kolegu/kolegyni do manažerského týmu pro řízení poprodejních služeb napříč celou Českou republikou (6 poboček+4 servisní střediska)

Váš profil

  • VŠ titul nebo pokročilé odborné vzdělání v zemědělské nebo technické oblasti
  • Prokazatelné zkušenosti s řízením většího počtu servisů v oblasti zemědělství, nákladních automobilů, stavebnictví, lesnictví
  • Velmi dobrá znalost anglického jazyka
  • Znalost práce s MS Windows a Office
  • Základní dovednosti v oblasti financí a řízení rozpočtu
  • Prokazatelné navýšení obratu a ziskovosti ve svěřené oblasti
  • Vysoká orientace na klienta
  • Manažerské uvažování a racionální delegování úkolů; schopnost motivovat tým
  • Analytické a logické myšlení
  • Tvůrčí přístup; organizační dovednosti
  • Dobré komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti
  • Časová flexibilita a ochota cestovat

Výhodou bude, pokud budete  disponovat:

  • Řidičským oprávněním skupiny T
  • Dobrou znalostí německého jazyka

Vaše úkoly a pracovní náplň

  • Vypracování a realizace strategického obchodního plánu poprodejních služeb ve spolupráci s mateřskou společností a to pro celou republiku s hlavním zaměřením na vysokou úroveň poprodejních služeb pro zákazníky a jejich růst a ziskovost
  • Vytvořeni ročních cílů a rozpočtu pro oddělení náhradních dílů a servisu včetně technické podpory v souladu s cíli celé organizace
  • Řízení, organizace a dohled nad poprodejními týmy; řízení výkonu poprodejních činností s cílem zajistit efektivní a ziskový provoz
  • Podílení se na náboru, najímání, rozvoji a udržení vedoucích zaměstnanců v poprodejních službách
  • Manažerské řízení přímých podřízených
  • Přijímání a vyhodnocování zpětné vazby od zákazníků
  • Identifikace a vyhledávání nových, ziskových příležitostí a iniciativ k rozšíření stávající prodejní základny
  • Spolupráce s prodejním týmem za účelem poskytnutí co nejlepšího řešení zákazníkům
  • Reprezentace společnosti při vytváření a udržování obchodních vztahů;
  • Jednání s mezinárodními obchodními partnery a výrobci
  • Vývoj a řízení úspěšné reklamní, marketingové a propagační aktivity na podporu poprodejních služeb ve spolupráci s marketingovým oddělením

Nabízíme

  • Stabilní zázemí v mezinárodní skupině Danish Agro; čerpání a sdílení zkušeností napříč skupinou
  • Prostor pro seberealizaci s dlouhodobou perspektivou; rozjezd nové pozice
  • Práce s nejlepšími stroji v oblasti zemědělské techniky
  • Bonusový systém
  • Služební vůz i pro soukromé účely
  • Firemní telefon a notebook
  • Stravenkový paušál nebo příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • 25 dnů dovolené
  • Flexibilní pracovní dobu, 3 Sick days / rok

Místo výkonu práce

Do Vaší působnosti bude spadat celá Česká republika

Sídlo můžete mít na kterékoliv pobočce AGROMEXu: 
Modletice, Brno, Starý Jičín, Myslinka, Cerekvice, České Budějovice

Kontaktní osoba:
Ing. Hana Bachárová, + 420 724 302 316

Pracovní PC Pracovní PC
Vzdělávání Vzdělávání
Stravenky Stravenky

Zaujala vás naše nabídka?

Kontaktujte nás pomocí formuláře nebo po telefonu +420 724 302 316

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.

  • Logo Fendt
    Fendt
  • Logo Lemken
    Lemken
  • Logo Kerner
    Kerner
  • Logo Weidemann
    Weidemann
  • Logo Agroliner
    Agroliner
  • Logo Pellenc
    Pellenc