Produkt přidán do košíku
MANAŽER POPRODEJNÍCH SLUŽEB
ČESKÁ REPUBLIKA
Hledáme kolegu/kolegyni do manažerského týmu pro řízení poprodejních služeb napříč celou Českou republikou (6 poboček+4 servisní střediska)
Váš profil
- VŠ titul nebo pokročilé odborné vzdělání v zemědělské nebo technické oblasti
- Prokazatelné zkušenosti s řízením většího počtu servisů v oblasti zemědělství, nákladních automobilů, stavebnictví, lesnictví
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka
- Znalost práce s MS Windows a Office
- Základní dovednosti v oblasti financí a řízení rozpočtu
- Prokazatelné navýšení obratu a ziskovosti ve svěřené oblasti
- Vysoká orientace na klienta
- Manažerské uvažování a racionální delegování úkolů; schopnost motivovat tým
- Analytické a logické myšlení
- Tvůrčí přístup; organizační dovednosti
- Dobré komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti
- Časová flexibilita a ochota cestovat
Výhodou bude, pokud budete disponovat:
- Řidičským oprávněním skupiny T
- Dobrou znalostí německého jazyka
Vaše úkoly a pracovní náplň
- Vypracování a realizace strategického obchodního plánu poprodejních služeb ve spolupráci s mateřskou společností a to pro celou republiku s hlavním zaměřením na vysokou úroveň poprodejních služeb pro zákazníky a jejich růst a ziskovost
- Vytvořeni ročních cílů a rozpočtu pro oddělení náhradních dílů a servisu včetně technické podpory v souladu s cíli celé organizace
- Řízení, organizace a dohled nad poprodejními týmy; řízení výkonu poprodejních činností s cílem zajistit efektivní a ziskový provoz
- Podílení se na náboru, najímání, rozvoji a udržení vedoucích zaměstnanců v poprodejních službách
- Manažerské řízení přímých podřízených
- Přijímání a vyhodnocování zpětné vazby od zákazníků
- Identifikace a vyhledávání nových, ziskových příležitostí a iniciativ k rozšíření stávající prodejní základny
- Spolupráce s prodejním týmem za účelem poskytnutí co nejlepšího řešení zákazníkům
- Reprezentace společnosti při vytváření a udržování obchodních vztahů;
- Jednání s mezinárodními obchodními partnery a výrobci
- Vývoj a řízení úspěšné reklamní, marketingové a propagační aktivity na podporu poprodejních služeb ve spolupráci s marketingovým oddělením
Nabízíme
- Stabilní zázemí v mezinárodní skupině Danish Agro; čerpání a sdílení zkušeností napříč skupinou
- Prostor pro seberealizaci s dlouhodobou perspektivou; rozjezd nové pozice
- Práce s nejlepšími stroji v oblasti zemědělské techniky
- Bonusový systém
- Služební vůz i pro soukromé účely
- Firemní telefon a notebook
- Stravenkový paušál nebo příspěvek na penzijní/životní připojištění
- 25 dnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu, 3 Sick days / rok
Místo výkonu práce
Do Vaší působnosti bude spadat celá Česká republika
Sídlo můžete mít na kterékoliv pobočce AGROMEXu:
Modletice, Brno, Starý Jičín, Myslinka, Cerekvice, České Budějovice
Kontaktní osoba:
Ing. Hana Bachárová, + 420 724 302 316