Produkt přidán do košíku
ADMINISTRÁTOR PRODEJNÍCH A POPRODEJNÍCH SLUŽEB
BRNO
Hledáme kolegu/kolegyni pro správu svěřených úkolů v oblasti administrativně-provozních činností spojenou s prodejem strojů a poprodejních služeb.
Váš profil
- SŠ, SOU vzdělání
- Orientace v problematice náhradních dílů a služeb servisu
- Pečlivost a cit pro pořádek
- Schopnost pracovat samostatně a hledat řešení
Výhodnou bude, pokud budete znát:
- Znalost problematiky strojů nebo vozidel
- Znalost skladového hospodářství, logistiky
Vaše úkoly a pracovní náplň
- Agenda při přijímání, předávání a prodeji strojů (prohlídka, evidence strojů, dokumentace, kupní smlouvy)
- Administrativa servisních služeb (příprava dílů na zakázku, evidence oprav strojů , příprava svolávacích akcí, příprava akcí na prodej ND)
- Zástup v rámci skladové evidence náhradních dílů v době dovolené
- Agenda spojená s chodem pobočky – evidence a kontrola lékařských prohlídek, školeni BOZP , PO, revize , evidence služebních vozidel a přiděleného nářadí
Nabízíme
- Zajímavou základní mzdu a bonusy/prémie
- Stravenkový paušál nebo příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Mobilní telefon , osobní počítač
- Různorodou práci spojenou s nejlepšími stroji v oblasti zemědělské techniky
- Možnost osobního růstu a dalšího vzdělávání (růst v oboru)
- Stabilní zázemí v mezinárodní skupině Danish Agro
- Flexibilní pracovní dobu,
- 25 dnů dovolené, 3 Sick days / rok
- Nápoje na pracovišti
Místo výkonu práce
Pobočka Brno: Řípská 1153/20a; 627 00 Brno
Kontaktní osoba:
Ing. Hana Bachárová, +420 724 302 316