24.11.2019

Kröger nejen pro stavebnictví

Přední evropský výrobce dopravní techniky Kröger nabízí mimo dopravní techniky pro zemědělství, také prvotřídní návěsy, které se uplatňují ve stavebnictví, komunálním sektoru, nebo třeba ve vodním a lesním hospodářství. Své produkty dodává na trh v modelových liniích „agroliner“ a „terraliner“.
Dlouholeté zkušenosti má značka ve vývoji a výrobě návěsů pro stavebnictví, které jsou k dispozici s vanovou korbou v provedení „half pipe“. Ta může být vyrobena z různých materiálů, a to včetně otěruvzdorné oceli o síle bočnic 4, 6 nebo 8 mm. Tloušťka dna je vždy 6 mm. Ložný objem korby dosahuje v případě dvounápravového návěsu MUP 20 HP 10,3 m3 nebo 12,7 m3, v případě třínápravového provedení MUP 30 HP pak činí kapacita 18 m3. Vlastní podvozek nabízí řadu konfigurací jak z hlediska rozměrů kol, tak z pohledu vlastní konstrukce. Zde máme možnost volby různého řízení náprav nebo typů odpružení.
Vyhlášenými jsou také hákové nosiče, které se uplatňují v řadě odvětví a opět máme možnost volby mezi dvounápravovými THL 20 a třínápravovými THL 30. Model THL 20 nabízí celkovou hmotnost 20000 – 24000 kg, je určen pro práci s kontejnery o celkové délce 5 až 6,5 m. Na přání může být tento nosič vybaven vlastním hydraulickým čerpadlem o výkonnosti 115 l/min. Natahovací kapacita činí 16000 – 20000 kg. Typ THL 30 disponuje celkovou hmotností 31000 – 34000 kg a je kompatibilní s kontejnery o délce 6,25 až 7,5 m. Hákový mechanizmus umožňuje pracovat se zatížením až 30000 kg. Palubní hydraulický systém je již součástí standardní výbavy.
Výrobní program značky Kröger je ale mnohem širší, a proto můžeme zmínit tzv. systém dolly, díky kterému můžeme agregovat různé kolové traktory se sedlovými návěsy určenými pro kamionovou dopravu. Jedná se o jednoduchý jednonápravový podvozek vybavený dvouokruhovými brzdami a pneumatikami o rozměru 425 / 65 x 22,5, který může být opět vybaven vlastním hydraulickým systémem.  Modelové řady „agroliner“ a „terraliner“ nabízí skutečně komplexní a profesionální řešení dopravních operací nejen v zemědělství, komunálním sektoru či stavebnictví.


1/5